AR aplikacija za trgovce i potrošače
  • Istraživanja pokazuju da 60% kupaca istražuje podatke o proizvodima na Internetu dok su u kupovini.
  • Cilj AR Digital shopping asistenta je pružiti kupcima novu, digitalnu dimenziju kupovanja.
  • AR Digital shopping asistent je aplikacija namijenjena potrošačima s jedne strane, odnosno trgovcima robom brze potrošnje, odjeće, obuće, tehničke robe ili druge vrste robe s druge strane. 
Što može AR Digital shopping assistant?
Prepoznavanje proizvoda mobitelom

Aplikacija prepoznaje proizvod uslikan kamerom telefona pomoću sljedećih metoda: Image recognition, OCR - prepoznavanje teksta, prepoznavanje QR ili EAN koda 

Pogled s proširenom stvarnošću

3D pregled proizvoda s prikazom podataka: promocije, podaci o programu vjernosti, tehnička specifikacija, informacije o prehrani, recenzije kupaca, cross-sell povezanih proizvoda 

Jednostavno administriranje

Svi su podaci o proizvodima i prikazu elemenata proširene stvarnosti dostupni i njima se može upravljati kroz jednostavno web sučelje.

Analitika korištenja

Saznajte tko provjerava vaše proizvode i s kojim proizvodima ih uspoređuje. Doznajte tko su vaši potencijalni kupci, a tko je direktna konkurencija.

Isprobajte, svidjet će vam se

proširena stvarnost
Mogućnosti AR shopping assistant aplikacije
  • Proizvodi na akciji
  • Promocije proizvoda
  • Nutritivne vrijednosti
  • Pristup administraciji proizvoda
Proizvodi na akciji
Promocije proizvoda
Nutritivne vrijednosti
Pristup administraciji proizvoda

Zašto koristiti AR Digital shopping asistent? 

Potrošači su danas sve otvoreniji korištenju mobilnih aplikacija, što je za trgovce odlična prilika iz dva razloga:

1. za dobivanje važnih informacija o ponašanju potrošača unutar trgovine te o istraživanju koje prethodi odluci o kupnji

2. odličan kanal za plasiranje informacija o proizvodima i ponudi

Digital Reality pripremio je univerzalnu AR Digital shopping asistent aplikaciju koja je pogodna za trgovce svih veličina, neovisno o broju poslovnica te vrsti i širini asortimana.

  • Aplikacija sumira sve dostupne informacije (promocije iz kataloga, lokacije poslovnica i sl.) te ih potrošaču pruža direktno na njegovom mobilnom ekranu nakon skeniranja određenog proizvoda. 
  • Aplikacija također može biti prilagođena potrebama većih trgovaca sa širokom ponudom i velikom mrežom poslovnica s različitom ponudom. Geolociranjem kupaca prikazuju se samo podaci o proizvodima dostupnim u poslovnici u kojoj se kupac nalazi, bez prikaza ponude konkurencije.
Ove tvrtke nam vjeruju
  •     
  •     
  •     
  • Izrada internetske stranice sufinancirana je
    sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj