Kako 'pobijediti' veljaču?

Nekoliko trikova kako 'pobijediti' slabu veljaču u online prodaji (osim ako trgujete parfemima, nakitom i donjim rubljem).

Siječanj se približava kraju, još je jedan vikend pred nama pa ćemo podvući crtu i zbrojiti uložene budgete s jedne strane, te promete na webshopu s druge strane.

No što dalje?

Što s veljačom koja nosi svoje specifičnosti:

  • najkraći mjesec znači najmanje radnih dana, što znači manje narudžbi
  • dolazi nakon siječanjskih sniženja i rasprodaja
  • ima Valentinovo!

Kako 'pobijediti' veljaču?

Kako doskočiti slabijem prometu u online prodaji u veljači i spasiti situaciju u najkraćem mjesecu u godini?

Ako ste u skupini onih koji na svojem webshopu prodaju parfeme, nakit, donje rublje ili slično, vjerujemo da veljaču volite i Valentinovu se veselite kao Božiću.

No ako prodajete bilo što drugo, situacija je vjerojatno suprotna.

Evo nekoliko savjeta kako preživjeti, tj. ‘pobijediti’ veljaču i ispuniti postavljene ciljeve (nadamo se da ste uzeli u obzir sve navedeno kad ste ih definirali):

1. Kreirajte maštovitu i pamtljivu kampanju

Iskoristite ovaj mjesec za podizanje brand awarenessa i postizanje što više digital touchpointa sa svojim potencijalnim kupcima. Idealno je vrijeme za (re)definiranje vaše uobičajene kreative i postavljanje temelja za ostatak godine.

Digital touchpoints korisnika s našim brandom

2. Riskirajte i uložite većinu budgeta u jedan kanal

Fokusirajte svoje napore u dovlačenje novih posjetitelja na vaš webshop, kako biste ih kasnije mogli targetirati. To uglavnom znači promjenu pristupa u odnosu na uobičajene mjesece.

BITNO! Prilagodite oglase (tekstualno i vizualno) svakom kanalu pojedinačno, ne koristite ono što je za FB na IG-u ili Googleu i obrnuto.

3. Akcije da, ali mali broj artikala s većim popustima. 

Ovo mnogo ovisi o asortimanu, jasno nam je, ali u ovom mjesecu korisnike ćete lakše pretvoriti u kupce ako na 10 proizvoda imate popust 30 ili 40%, nego ako na 150 njih imate do 10%. Iskoristite stoga period za rasprodaju EOL artikala i starog lagera koji se utopio u moru sniženja u siječnju.

4. Zaista mislite da svi vole Valentinovo? 

Ukoliko vaš asortiman teško povezati s Valentinovom i ljubavi, probajte izbjeći kampanje i vizuale s tim lajt motivom - ako nije nužno, bolje da se na istom banneru ne prikazuju motorna pila ili kosilica i crvena srčeka.

Slabija prodaja ne znači neuspješan mjesec

Na kraju svega, manji prodajni rezultati webshopa u veljači ne znače da je bio neuspješan mjesec ako ga iskoristite za druge stvari. 

U siječnju ste čistili situaciju iz prošle godine, zbrajali inventure, rješavali povrate i reklamacije iz blagdanskog perioda. Pobrinite se da čiste situacije uđete u veljaču te da ju iskoristite za istraživanje, novitete i pravu pripremu za sjajnu 2022.!

Izrada novog web shopa 

Ako je Vašem godišnjem poslovnom planu za ovu godinu izrada web shopa, sad je pravi trenutak za početak istraživanja o opcijama i traženje ponuda.

Ove godine bit će dostupni i vaučeri za digitalizaciju, pa pratite situaciju - kod naše sestrinske tvrtke Shipshape možete se prijaviti na waiting listu za izradu web shopa preko vaučera

Dorade postojećeg webshopa

Isto tako, ako imate određeni budget za dorade na postojećem webshopu, predlažemo da sjednete sa svojim developerima i na papir stavite što bi sve bilo potrebno, koliko što košta i timeline u kojem će se odrađivati. Opcije kao Dynamic pricing, Automatizacija marketinga, Upsale i Crossell funkcionalnosti dokazano donese veću prodaju, te ih svakako razmotrite.

Ne zaboravite zakonske promjene u smislu obaveznog prikazivanja najniže cijene u zadnjih 30 dana, te predvidite dvojno prikazivanje cijena HRK-EUR koje nas najvjerojatnije čeka najesen u sklopu procedure prelaska s kune na euro. 

Edukacije webshop tima

Probajte svake godine svom timu osigurati bar jednu rundu edukacija - bilo uživo, bilo online. Veljača je pravi trenutak za to.

Ideje: 

  • Komunikacija i rješavanje konflikata za korisničku podršku,
  • Google i Facebook specijalizirani tečajevi za PPC ako oglase radite inhouse,
  • tečaj pisanja poput Copyraonice ako sami pišete content za webshop ili
  • osnove SEO optimizacije za početnike u online prodaji.

Za posljednje smo pripremili seriju članaka, preporučamo da krenete od početka: 

  1. Što je SEO optimizacija? Osnove i strategija
  2. Istraživanje ključnih riječi 
  3. On-page SEO optimizacija
  4. Zašto je content bitan za SEO?
  5. Backlinkovi u SEO optimizaciji

Edukacija na Internetu ima mnogo, pa ako si ne možete priuštiti plaćene, odaberite neke od besplatnih pr. na Youtubeu ili na Courseri, no svakako osigurajte da djelatnici imaju vremena poslušati ih tijekom radnog vremena. Zajedno prokomentirajte što su naučili i stvorite prilike da implementiraju novitete. 

Sretnu veljaču želimo, čujemo se u ožujku :) 

  •     
  •     
  •     
  • Izrada internetske stranice sufinancirana je
    sredstvima Europske unije iz Europskog fonda za regionalni razvoj